Nieuw PostNL Pakketpunt in De Vliegershop

0

Om aan de groeiende vraag naar meer locaties om pakketten te kunnen versturen en ophalen te voldoen, opent Post-NL nieuwe Pakketpunten. Sinds gisteren is De Vliegershop op Turfmarkt 2 ook een PostNL Pakketpunt. Vanuit daar kunnen mensen nu pakketten ophalen, (wereldwijd) versturen en retour sturen.

“De groei in het aantal pakketten dat we met z’n allen versturen, is echt ongelooflijk”, zegt Dagobert Schulp van De Vliegershop. In het eerste kwartaal van 2015 kocht 78 procent van de Nederlanders (15 jaar en ouder), oftewel 10,89 miljoen mensen, één of meerdere aankopen online. Dit aantal is met 4 procent gestegen ten opzichte van het eerste kwartaal van 2014. Deze stijgende lijn zet zich onstuitbaar door. Daar speelt PostNL op in.

“Je kunt bij ons terecht voor het ophalen, (wereldwijd) versturen en retour sturen van alle pakketten, dat spreekt vanzelf”, zegt Schulp. “Dus ook voor het versturen van een aangetekend pakket. Het versturen van pakketten kan naar elk adres in de wereld. Je kunt bovendien thuis al veel zelf doen. Via postnl.nl en de PostNL app kun je je pakketten zelf frankeren en daarna bij mij in De Vliegershop afgeven. Je kunt dan zelf bepalen of en wanneer je je pakket in mijn winkel ophaalt of laat bezorgen.”

 

Delen

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Deze site gebruikt cookies. Lees meer over onze cookies.