Het Centrummanagement Leiden organiseert zes Kennis & Kunde workshops voor ondernemers in de Sleutelstad. Op deze manier wil het Centrummanagement de ondernemers helpen in te spelen op het veranderende consumentengedrag. De zes workshops staan in het teken van Social Media, service, etaleren en veiligheid. Experts staan stil bij het consumentengedrag en de wijze waarop ondernemers hier nog beter op kunnen inspelen. Tijdens de avonden zullen deze trends vertaald worden in herkenbare praktijkvoorbeelden. Bij een aantal workshops worden er zelfs situaties nagebootst door acteurs. Cursisten kunnen actief meedoen aan deze scènes en ervaren wat het effect is van hun eigen handelen en dat van anderen. De trainingen worden verzorgd door het HBD en Lets Go Active. Met de workshop `etaleren’ wordt door een professional, bekend van de uitreiking van `beste etalage van het jaar’, gesproken over een juiste compositie, gebruik van kleuren en trends op het gebied van etaleren. Social Media en Guerrilla Marketing expert Cor Hospes adviseert over het gebruik van social media als tool om meer betrokkenheid en bekendheid bij consumenten te genereren.
Belangstellende ondernemers zijn op dinsdag 22 mei welkom in het Volkshuis waar de aftrap van de workshops plaatsvindt. Om 18.30 uur zal wethouder Robert Strijk het officiële startsein geven. De verschillende workshops zijn geheel gratis bij te wonen als de ondernemer zich vóór 25 mei inschrijft. De inschrijving voor de kick-off sluit op 20 mei. Meer informatie staat op www.centrumvanleiden.nl.
LeidenSleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907