(Foto's: 112 Sleutelstad).

Vlam in de pan bij Smaragdlaan

brand_smaragdlaanAan de Smaragdlaan vond er gisteravond een keukenbrand plaats. Door de brand raakte een bewoner van het huis gewond. De oorzaak was een vlam in de pan. De gewonde bewoner werd ter plekke behandeld en vereiste geen verdere medische hulp. De brandweer heeft vervolgens de woning geventileerd.

(Foto rechts: Dirk van den Berg).

112 Sleutelstad Leiden


Studio
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden

E-mail
redactie@sleutelstad.nl

Telefoon Redactie
071 - 5235907

Whatsapp Studio
071 - 5235908

×