Kort geleden heeft Robin van der Haar, een bewoners van de Agaatlaan, 31 klachten overhandigd aan woningcorporatie Portaal. De klachten werden in samenwerking met de SP op 5 maart onder de bewoners verzameld. Zeventien huurders hadden gedurende de winter geen warm water of slechte verwarming. Volgens directeur Lex de Boer van Portaal valt warm water onder de verantwoordeijkheid van de woningcorporatie. “We zullen er sowieso induiken en kijken wat we er aan gaan doen”. Dat mensen niet geholpen werden door de klachtenlijn komt volgens de Boer door fouten in het call-center.
Ook kapot sanitair en slechte elektriciteitsbedrading zal door Portaal worden opgelost. De boer raadt bewoners aan de huismeester te bellen als het call-center niet goed helpt. SP-raadslid Louk Rademaker bracht de directeur van Portaal in contact met de bewoners. “Ik ben blij om te zien dat ook Portaal bereid is om een stuk socialer te worden”.
LeidenSleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907