De provincie Zuid-Holland is samen met vervoersmaatschappijen Arriva, Connexxion en de Waterbus, gestart met de marketingcampagne “JIJ en IK reizen in Zuid-Holland”. Woensdag gaf gedeputeerde Asje van Dijk het startschot. Tegelijkertijd lanceerde hij de bijbehorende website, www.jijenikreizen.nl, door daar zijn reden om met het openbaar vervoer te reizen, vast te leggen. Hij nodigde de aanwezigen uit hem daarin te volgen.
De campagne moet leiden tot meer betalende reizigers in het openbaar vervoer en een betere binding met de bestaande klanten. De klant moet dan ook centraal komen te staan in de campagne. Het hele jaar door zijn er aanbiedingen en acties, die speciaal zijn toegespitst op de wensen van de kansrijkste doelgroepen die van het OV gebruikmaken. Welke doelgroepen dat zijn, is uitgezocht met behulp van een analyse van publieksdoelgroepen op leefstijlkenmerken en OV-voorkeuren. De thema’s die tijdens de campagne aan de orde komen, zijn “Het Nieuwe Reizen”, “Evenemententickets”, “Zomercampagne” en de “Hartje-Stadcampagne”. Alle acties worden aangekondigd op www.jijenikreizen.nl.
Sleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907