Waar rook is, was in dit geval gelukkig niet veel vuur. Een stereo-installatie vloog in brand. (Foto's: Toon van der Poel).

Brand aan Maresingel door vergeten kaars

Even voor half tien vanavond is brand ontstaan in een woning aan de Maresingel. Lekkend kaarsvet veroorzaakte waarschijnlijk kortsluiting in een stereo-installatie stond die daardoor in brand vloog. Dat gign gepaard met een hevige rookontwikkeling. 

De brandweer bluste het brandje, ambulancepersoneel ontfermde zich over de bewoonster die rook had ingeademd. Ze werd ter plaatse nagekeken en hoefde niet naar het ziekenhuis.

Leiden


Studio
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden

E-mail
redactie@sleutelstad.nl

Telefoon Redactie
071 - 5235907

Whatsapp Studio
071 - 5235908

×