Studenten op straat na kortsluiting in oplader

13

Kortsluiting in de oplader van een telefoon zorgde vrijdagavond in een studentencomplex aan de Parmentierweg voor een penetrante lucht. Omdat bewoners zich zorgen maakte en de oorzaak niet meteen konden achterhalen, werd de brandweer ingeschakeld. Die vond na onderzoek een gesmolten accu van een telefoon. Dat was vermoedelijk de oorzaak van de vreemde lucht.

Tien tot twintig studenten hebben enige tijd buiten moeten wachten terwijl de brandweer in het gebouw op onderzoek uitging. Rond 20.15 uur mocht iedereen weer naar binnen.

Delen

13 reacties

  1. Mag hopen dat het ook een leermomentje oplevert…. accu’s/opladers in stopcontacten zijn een bron van brandgevaar!

Je bent nu offline