Zolderbrand in Oegstgeest snel ontdekt door rookmelder

Op de zolder van een woning aan de Morsebellaan in Oegstgeest is vanmiddag brand uitgebroken door kortsluiting in de omvormer of een was/droogmachine. De bewoners ontdekten de brand in een vroeg stadium omdat een rookmelder afging.

Deze diashow vereist JavaScript.

De brandweer werd vervolgens meteen gewaarschuwd en de bewoner begon zelf met het blussen. De brandweer was snel ter plaatse en maakte de klus af. Daarna werd de woning geventileerd. De bewoners kregen het advies om de elektra uit te laten totdat een elektricien alles heeft gecontroleerd.

Delen

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Je bent nu offline