Een groep van 69 tweedejaarsstudenten van de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool Leiden heeft zich tussen november en januari ingezet voor een aantal goede doelen. Met hun acties brachten de studenten €10.000 bijeen. De achttien projectgroepen uit het tweede jaar van de opleiding Commerciële Economie, maakten tijdens een speeddatesessie kennis met het goede doel, dat gedurende het project hun opdrachtgever was. Daarna beschreven de studenten de ideeën voor fondsenwerving in een salesplan, dat zij vervolgens uitvoerden. Zo werden er in een restaurant gerechten verkocht die door kinderen klaargemaakt waren. De opbrengst daarvan ging naar Kinderpostzegels Nederland. Met deze en andere acties, werd een bedrag van €10.000 ingezameld. Dit geld is bestemd voor Fight Cancer, Hulphond Nederland, KiKa, Xenia, Kinderpostzegels, Nationale MS fonds, Nona en het Ronald McDonald Huis.
LeidenSleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907