John Kroes, de directeur van Leiden Marketing, stapt per 1 juli op. De afgelopen periode heeft Leiden Marketing de Sleutelstad een gezicht gegeven. Na het oprichten van het Visitor Centre Leiden zijn de bekende ONTDEK Leiden campagnes in gang gezet en zijn er met partners allerlei activiteiten georganiseerd, zoals de Cultuurweken Leiden, Kennisfestival Leiden en de Leidse Uitagenda. Hoogtepunt was de succesvolle editie van 3FM Serious Request 2011.
Na deze aanloopperiode is Leiden Marketing klaar voor een volgende stap. Het accent van Leiden Marketing zal de komende periode worden gelegd op een nog sterkere verbinding van Leiden Marketing met het bedrijfsleven in Leiden. Ook zal de organisatie zich nog meer gaan richten op de promotie van de stad op regionaal en landelijk niveau.
John Kroes is ruim drie jaar directeur van Leiden Marketing geweest. Deze maand zal de wervingscampagne voor zijn opvolger starten.
LeidenSleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907