Martijn Bulthuis is per 1 september directeur van Leiden Marketing. (Foto: @MartijnBulthuis.)
Martijn Bulthuis is per 1 september de nieuwe directeur van Leiden Marketing. Hij volgt in die functie John Kroes op die naar de universiteit vertrekt. Bulthuis is nu nog general manager van het Golden Tulip hotel in Leiden en zat tot enkele maanden geleden als penningmeester in het bestuur van Leiden Marketing. Ook is hij al enkele jaren bestuurslid van het Hoteloverleg Leiden.
Bulthuis wil in zijn nieuwe rol nadrukkelijk de samenwerking zoeken met andere Stadspartners om de sleutelstad nog meer op de kaart te zetten.
Voorzitter René de Jong van Leiden Marketing is erg blij met de komst van de nieuwe directeur. “Hij brengt veel kennis over Leiden, de congres- en toeristische markt mee en beschikt over een groot Leids netwerk. De afgelopen jaren heeft Leiden Marketing onder de leiding van John Kroes belangrijke stappen gezet. Hij laat een stabiele organisatie achter. Nu moeten we doorpakken om de doelstellingen te bereiken die we ons hebben gesteld en die we met partners hebben afgesproken. Wij zien in Martijn Bulthuis de aangewezen persoon om deze vervolgstappen te gaan nemen samen met de medewerkers van Leiden Marketing.”
LeidenSleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907