Kast in brand op balkon flatwoning Boerhaavelaan

Vrijdagavond is in een flatwoning aan de Boerhaavelaan op het balkon een kast in vlammen opgegaan. Door de hitte sprong een ruit. Verder lijkt de schade mee te vallen. Ook vielen er geen gewonden. De bewoner van de flat was niet thuis toen de kast in brand vloog. Hoe dat heeft kunnen gebeuren is nog niet duidelijk.

De brandweer wist het vuur snel te blussen. Omdat er veel rookontwikkeling was, zijn er vervolgens metingen in de flat en in de lift gedaan. De resultaten daarvan gaven geen aanleiding tot ontruiming van de flat.

DSC_7756.jpeg

Delen

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Je bent nu offline