Gewone Leidenaren staat dit jaar centraal als campagnebeeld van de Leidse podia. Theater Ins Blau en Leidse Schouwburg-Stadsgehoorzaal gaan dit jaar samen op zoek naar Leidenaren die het gezicht willen zijn van de campagne rondom het nieuwe theaterseizoen én mogelijk op de cover van de nieuwe seizoensbrochure willen komen te staan.
De twee organisaties brengen samen een brochure uit, waarin het gehele aanbod met theatervoorstellingen en concerten van deze drie Leidse podiumhuizen is opgenomen. Leidenaren van alle leeftijden en achtergronden kunnen zich opgeven voor de grootse fotoshoot die de Leidse fotograaf Sanneke Fisser gaat houden. Tijdens de fotoshoot wordt de ‘modellen’ gevraagd naar hun eigen theaterbeleving. Wat maakt theater in hen los? Welke emoties roept het bij hen op? De foto’s zijn vanaf mei 2019 door heel Leiden op posters te zien.
Normaal gesproken wordt het beeld van één voorstelling uitgekozen om als hét campagnebeeld voor een theaterseizoen te fungeren. In dit geval kiezen Theater Ins Blau en Leidse Schouwburg-Stadsgehoorzaal er dus voor om de Leidenaren zélf centraal te stellen. “Uiteindelijk zijn zij het die in de Leidse theaters komen genieten, lachen, zich laten verwonderen en inspireren door de ruim driehonderd voorstellingen en concerten die in het nieuwe seizoen gepland staan”.
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via marketing@leidseschouwburg-stadsgehoorzaal.nl, vergezeld van een foto, contactgegevens en leeftijd.
Cultuur LeidenSleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907