Vandaag lanceerde Kim Holsteijn van drinkwaterbedrijf Dunea samen met Tjeerd Scheffer, voorzitter van de Leiden Marathon, de campagne #Rondje van mij. De Leiden Marathon en drinkwaterbedrijf Dunea werken al jaren samen. Onlangs werd de samenwerking voor de komende 3 jaar vastgelegd en uitgebreid. Dunea begrijpt als geen ander hoe belangrijk water bij een sportieve prestatie als de Leiden Marathon is. Dit jaar wilde Dunea de vrijwilligers die water aanreiken aan de lopers eens in het zonnetje zetten. Het Leidse video en filmbedrijf Kleef en Koop maakte een hilarische video waarin de voorbereidingen van de vrijwilligers in beeld worden gebracht. De film laat zien hoe racedirector Tjeerd Scheffer als strenge coach de vrijwilligers traint, conditie, snelheid, tactiek alles komt in de training aan bod.
Na het zien van het filmpje blijkt dat de Leiden Marathon niet alleen beschikt over geweldige vrijwilligers op de dag zelf, maar dat het ook geweldige acteurs zijn.
Sleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907