Rabobank Leiden-Katwijk verlengt de samenwerking met Leiden Marketing met opnieuw drie jaar. De bank was in 2008 een van de ‘founding partners’ van de organisatie die onder leiding van Martijn Bulthuis de Sleutelstad op de kaart zet in binnen- en buitenland. Naast dat de coöperatieve bank een sparringpartner is, kan Leiden Marketing ook rekenen op een jaarlijkse financiële bijdrage.
Om hoeveel geld het gaat willen de twee partijen niet zeggen. “Het gaat om een flink bedrag, maar daar willen we niet de nadruk op leggen. Ook met ons netwerk dragen we namelijk heel veel bij. Zoals nu bijvoorbeeld met de Streek van Verrassingen. Het is echt een combinatie”, is alles wat een woordvoerder van de bank erover kwijt wil.
De nieuwe overeenkomst werd vanmorgen ‘digitaal’ getekend tijdens de eerste online editie van het Leidsche Plein. Dat is de bijeenkomst die Leiden Marketing sinds een aantal jaren periodiek organiseert voor alle partners in stad en streek.
Leiden Marketing richt zich wegens de coronacrisis dit jaar in eerste instantie op inwoners van de regio. Die zullen naar verwachting in grote getale deze zomervakantie thuis blijven en dan is Leiden Marketing er als de kippen bij om ze te wijzen op al het moois dat Leiden en omgeving te bieden heeft. Niet alleen de mooiste plekjes, musea en andere bezienswaardigheden, maar ook de lekkerste streekproducten. Om dat allemaal aan de mens te brengen wordt de komende tijd vol ingezet op de campagne ‘Leiden stad van ontdekkingen, streek van verrassingen’ met als slogan ‘Proef de streek‘.
Sleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907