WAVeS start wervingscampagne

Wie meedoet, wint. Dat is het motto van WAVeS, het Steunpunt Vrijwilligerswerk van de Leidse Welzijnsorganisatie (LWO), dat op de vrijwilligers-informatiemarkt die 20 september aanstaande op de Beestenmarkt wordt gehouden een ludieke wervingscampagne start. Het doel van de campagne is om mensen aan te sporen zich als vrijwilliger aan te melden. Hiervoor maakt WAVeS gebruik van reclamezuilen, promotieteams, affiches, freecards en een website. De gemeente Leiden subsidieert WAVeS voor deze promotiecampagne, omdat de hele stad hiervan profiteert.

WAVeS en ook de gemeente Leiden beschouwen vrijwilligers als VIPS, oftewel Very Important People. Wie zich gedurende de campagneperiode als vrijwilliger inschrijft, maakt daarom kans op een VIP-behandeling. Er zijn drie hoofdprijzen te vergeven aan nieuwe vrijwilligers: een dag lang een butler die je in de watten legt, een dag lang een limo met chauffeur en een jaar lang iedere week een verse bos bloemen. Benieuwd of je het echte vrijwilligersbloed in je hebt? Doe dan eens de test op de campagnesite //wiemeedoetwint.nl/. De VIP-prijzen worden gesponsord door Rabobank Leiden en Oegstgeest, Grand Café de Belastingdienst, bloemsierkunst David Nieuwenburg, Het Motorhuis Leiden en The International Butler Academy te Warnsveld.

Leiden vrijwilligers


Sleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden

E-mail
redactie@sleutelstad.nl

Telefoon Redactie
071 - 5235907

Privacy Policy

×