Overeenkomst NS en Citymarketing Leiden

Onlangs is er een overeenkomst gesloten tussen de Nederlandse Spoorwegen en de partners van de groep Citymarketing Leiden. Het eerste resultaat is sinds enkele dagen te zien in de stationshal van het Centraal Station in Leiden. Er zijn reusachtige doeken opgehangen met de tekst: “Welkom in de geboorteplaats van Rembrandt van Rijn”. De doeken hebben een gezamenlijke oppervlakte van 56 m2 en kondigen ook het Rembrandtfestival op 14, 15 en 16 juli aan. De NS en de groep Citymarketing hebben afgesproken dat er tot eind volgend jaar meerdere uitingen kunnen worden opgehangen in het station ter ondersteuning van de Citymarketing campagnes.

Zo is men van plan om na het Rembrandtfestival een warm welkom te organiseren voor de nieuwe studenten die in Leiden gaan studeren. Deze uitingen zullen hangen voor en tijdens de El Cid week. Daarna zullen er aankondigingen komen van museale tentoonstellingen en aansluitend de wetenschapsweek.

Leiden


Sleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden

E-mail
redactie@sleutelstad.nl

Telefoon Redactie
071 - 5235907

Privacy Policy

×