Vrachtwagen verliest diesel door lekke brandstoftank
Woensdagmiddag pakte een vrachtwagen op de Rooseveltstraat een stoepje mee, waardoor er een scheur in de brandstoftank kwam. Daardoor verloor de vrachtwagen een flinke hoeveelheid diesel. De brandweer heeft de diesel die op de weg terecht was gekomen, bedekt met een laag...