Het zal misschien niet helemaal hét verschil gaan maken in de afweging die de Leidse raadsleden binnenkort moeten maken bij het vaststellen van de regionale retailvisie 2025 maar alle beetje helpen, zo moet de winkeliersvereniging Herenstraat gedacht hebben bij het bedenken van de twittercampagne #IkKoopInDoezastraatHerenstraat. Aandacht genereren ze er in elk geval wel weer mee.
“Binnen enkele weken zal het besluit genomen worden door de gemeente Leiden of de Herenstraat toekomstvast zal blijven. U begrijpt dat dit veel voeten in de aarde heeft en daarom wordt u gevraagd om met twitter #IkKoopInDoezastraatHerenstraat trending te maken door dit toe te voegen aan uw tweets of om tweets van de Herenstraat te retweeten”, zo schrijven de ondernemers op de website van de Herenstraat.
Wie zich alvast vierkant opstellen achter de Herenstraatwinkeliers zijn de collega’s van de winkeliersvereniging Doezastraat en de drie wijkverenigingen rondom de Herenstraat.
Economie Leiden Politiek Regio retailvisieSleutelstad Media
Middelstegracht 87A
2312 TT Leiden
E-mail
redactie@sleutelstad.nl
Telefoon Redactie
071 - 5235907