Koos Koster en Rob van der Groen praten over Clubhuis de Derde Helft in 2021. (Foto: Sleutelstad).

Jaaroverzicht van Clubhuis de Derde Helft op Sleutelstad TV

Clubhuis de Derde Helft in Leiderdorp krijgt steeds meer bekendheid. Ook in coronajaar 2021 hebben de vrijwilligers weer hard aan de weg getimmerd om de senioren te blijven bereiken en ook steeds meer activiteiten aan te bieden. Van Walking Hockey en Walking Football, tot stoepranden en BalkonBewegen. In dit jaaroverzicht gaan we in gesprek over de ontwikkelingen, nieuwe activiteiten, het bezoek van de koning en nog veel meer.

Eind 2019 opende Clubhuis de Derde Helft in Leiderdorp de deuren. Een ontmoetingsplek voor senioren waar mensen op woensdagochtend bij voetbalvereniging RCL terecht kunnen en op donderdagochtend bij hockeyclub Alecto. Inmiddels is ‘Het Clubhuis’ uitgegroeid tot veel meer dan een plek waar je kunt bewegen. Het helpt ook eenzaamheid te bestrijden en heeft een sterke sociale functie.

Aan tafel zitten twee trekkers van het project: Koos Koster van Alecto en Rob van der Groen van RCL. Zij spreken over de uitdagingen door corona, maar ook over de succesverhalen, de kansen die er nog liggen en de plannen voor de toekomst. Ook worden er veel beelden getoond van Clubhuis de Derde Helft en BalkonBewegen.

Het jaaroverzicht wordt deze week meerdere keren uitgezonden op Sleutelstad TV:
Dinsdag, donderdag en zaterdag: 18.00 uur
Woensdag en vrijdag: 15.00 uur

Het jaaroverzicht is te bekijken via kanaal 46 van Ziggo, kanaal 1421 van KPN en online via sleutelstad.nl/tv. Het programma is ook te bekijken in de video bovenaan dit bericht. Meer weten over Clubhuis de Derde Helft? Kijk op www.clubhuisdederdehelft.nl.

Leiderdorp Maatschappij Sport clubhuis de derde helft

Sleutelstad Media